روغن قالب پایه آبی و پایه نفتی (مناسب برای قالب های فلزی ، چوبی و پلاستیکی )

روغن قالب فلزی در مشهد

روغن قالب پایه آبی و نفتی ساخته شده ازپلیمرهای سیلیکونی که پس ازاجرا سطحی. خشک وقطبی ایجاد می نماید.

روغن قالب پایه آبی و نفتی برپایه سیلیکون که با ایجاد فیلمی نازک روی قالب بتن. باعث جداسازی بسیار آسان قالب از بتن می گردد.

کاربرد :جدا ساز سیلیکونی قابلیت اجرا بر روی فولاد و پلاستیک فشرده را دارد.  و می بایست قبل از بتن ریزی استفاده شود. تا قالب به آسانی باز شود.

روش مصرف :سطوح مورد نظر را کاملا تمیز وسپس خشک نموده ونهایتاً جداساز را به وسیله قلمو، غلطک و یا پیستوله روی سطح اعمال نمایید.

میزان مصرف: هرلیتر جداساز قالب توانایی پوشش 10 تا 15 متر مربع را دارد.

خواص مزایا: روغن قالب پایه آبی و نفتی

  • از چسبیدن بتن به قالب جلوگیری کرده ، درنتیجه نیازی به ضربات مکانیکی جهت جداسازی قالب از بتن نمی باشد.
  • قابل استفاده در سازه هایی که بتن به وسیله بخار و یا حرارت عمل آوری می گردد.
  • پس از اجرا هیچگونه اثری روی قالب و بتن به جا  نمی گذارد.
  • خروج راحت تر حباب های هوای محبوس شده بین بتن و قالب
  • قابلیت استفاده با هرنوع بتن رنگی (بدون تغییر رنگ سیمان)
  • پوشش دهی کامل سطوح قالب

مشخصات فنی :

حالت فیزیکی و رنگمایع زرد روشن
وزن مخصوص1 گرم در سانتیمترمکعب در25 درجه سانتیگراد
میزان کلرایدفاقد کلر

نگهداری :         در بسته بندی اصلی وبه دور از گزند سرما وتابش مستقیم خورشید می توان این محصول را بمدت 12 ماه نگهداری نمود.

 بسته بندی:      در گالن های 20 لیتری عرضه می گردد.  صفحه اصلی

ارسال به سراسر کشور
تلفن تماس :
۰۹۱۵ ۹۷ ۹۹ ۵۱۱
۰۹۳۸ ۰۶۸ ۲۹ ۱۸
سلیمانی
روغن قالب. پایه. آبی. و نفتی.ساخته. شده .ازپلیمرهای. سیلیکونی. که پس ازاجرا سطحی. خشک. وقطبی ایجاد می نماید.روغن. قالب. پایه. آبی. و نفتی برپایه سیلیکون .که با ایجاد فیلمی نازک روی قالب بتن. باعث. جداسازی .بسیار .آسان. قالب. از بتن .می گردد.جدا ساز. سیلیکونی .قابلیت. اجرا بر روی. فولاد. و پلاستیک. فشرده .را دارد.  و می بایست. قبل از بتن ریزی استفاده شود. تا قالب به آسانی باز شود.سطوح مورد نظر را کاملا تمیز وسپس خشک نموده ونهایتاً جداساز را به وسیله قلمو، غلطک و یا پیستوله روی سطح اعمال نمایید.من یک بلاک متنی هستم.روی دکمه ویرایش کلیک کنید .تا این متن را تغییر دهید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.چسبیدن بتن به قالب جلوگیری کرده ، درنتیجه نیازی به ضربات مکانیکی جهت جداسازی قالب از بتن نمی باشد.قابل استفاده در سازه هایی که بتن به وسیله بخار و یا حرارت عمل آوری می گردد.پس از اجرا هیچگونه اثری روی قالب و بتن به جا  نمی گذارد.من یک بلاک متنی هستم.روی دکمه ویرایش کلیک کنید .تا این متن را تغییر دهید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.من یک بلاک متنی هستم.روی دکمه ویرایش کلیک کنید .تا این متن را تغییر دهید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.من یک بلاک متنی هستم.روی دکمه ویرایش کلیک کنید .تا این متن را تغییر دهید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.من یک بلاک متنی هستم.روی دکمه ویرایش کلیک کنید .تا این متن را تغییر دهید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.روغن .قالب. پایه. آبی و نفتی ساخته شده. ازپلیمرهای. سیلیکونی که پس ازاجرا سطحی خشک وقطبی. ایجاد. می نماید.روغن. قالب .پایه. آبی. و نفتی. برپایه. سیلیکون. که با ایجاد .فیلمی نازک  روی قالب بتن. باعث جداسازی بسیار آسان قالب از بتن. می گردد.