واترپروف بتن در مشهد

واتر پروف مایع و پودری S-300

افزودنی واترپروف مایع در مشهد، یکی از انواع مواد آب بندی جهت استفاده دربتن های در حال اجرا منطبق با استانداردهای ASTM C1543, ASTM C1202

میزان مصرف :

میزان مصرف بین این محصول نیم کیلوگرم به ازای هر 100 کیلوگرم سیمان مصرفی تعیین می گردد لازم به ذکر است که مصرف بیش از اندازه باعث دیرگیر شدن بتن واحتمال تأثیر اندکی در مقاومت بتن می گردد بهتر است از مصرف بیش از اندازه اجتناب گردد.

روش مصرف : واترپروف مایع در مشهد

  • واتر پروف پودری را می توان به بتن آماده اضافه ویا به صورت خشک با اجزاء دیگر بتن مخلوط نمود.
  • واتر پروف مایع را فقط به خمیر بتن آماده اضافه و برای هر متر مکعب بتن 1 دقیقه میکس نمایید.
کاربرد :
  • استفاده در بتن فونداسیون سازه هایی که به علت بالا بودن سطح آب زیرزمینی تحت مجاورت فشارهای هیدرواستاتیکی آب قرار می گیرند.
  • تولید بتنی با ضریب آب بندی بالا ونفوذ ناپذیر جهت سازه هایی چون سدها، مخازن، کانال های انتقال آب و…
  • ساخت بتن سازه هایی که درمجاورت وحمله نمکهای مزاحم خاک وجود دارد.
  • بتن ریزی فاضلاب ها که نیاز به بتنی نفوذ ناپذیر دارند.
  • آب بندی سازه های آب شرب

خواص ومزایا :

  • توانایی افزایش اسلامپ بتن از 6 به 12 درصورت استفاده از نوع مایع
  • جلوگیری از پدیده جدایی مصالح سنگی وخمیر سیمان
  • مناسب برای استفاده در سازه های آب شرب
  • جلوگیری از حمله نمکهای سولفاتی
  • جلوگیری از نفوذ آب به داخل بتن
  • افزایش ضریب آب بندی تا 98%
مشخصات فنی:
حالت فیزیکی و رنگپودر طوسی روشن/ مایع قهوه ای رنگ
وزن مخصوص درنوع پودر 1 گرم درسانتیمتر مکعب
وزن مخصوص درنوع مایع1/15 گرم درسانتیمتر مکعب در 25 درجه سانتیگراد
اسیدیته در نوع پودر 7
اسیدیته در نوع مایع9
میزان کلراید700  ppm حداکثر
بسته بندی :

واتر پروف مایع در مشهد در گالن های 23 و بشکه های 240 کیلوگرمی و واتر پروف پودری در کیسه های 25 کیلوگرمی عرضه می گردد.

شرایط نگهداری :‌

در بسته بندی اصلی و به دور از سرما تا 12 ماه قابل نگهداری می باشد.

ارسال به سراسر کشور
تلفن تماس :
۰۹۱۵ ۹۷ ۹۹ ۵۱۱
۰۹۳۸ ۰۶۸ ۲۹ ۱۸
سلیمانی
واترپروف مایع در مشهد میزان مصرف بین این محصول نیم کیلوگرم به ازای هر 100 کیلوگرم سیمان مصرفی تعیین می گردد لازم به ذکر است که مصرف بیش از اندازه باعث دیرگیر شدن بتن واحتمال تأثیر اندکی در مقاومت بتن می گردد بهتر است از مصرف بیش از اندازه اجتناب گردد.واتر پروف پودری را می توان به بتن آماده اضافه ویا به صورت خشک با اجزاء دیگر بتن مخلوط نمود.واتر پروف مایع را فقط به خمیر بتن آماده اضافه و برای هر متر مکعب بتن 1 دقیقه میکس نمایید.استفاده در بتن فونداسیون سازه هایی که به علت بالا بودن سطح آب زیرزمینی تحت مجاورت فشارهای هیدرواستاتیکی آب قرار می گیرند.واترپروف مایع در مشهد .روی دکمه ویرایش کلیک کنید .تا این متن را تغییر دهید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.میزان مصرف بین این محصول نیم کیلوگرم به ازای هر 100 کیلوگرم سیمان مصرفی تعیین می گردد لازم به ذکر است که مصرف بیش از اندازه باعث دیرگیر شدن بتن واحتمال تأثیر اندکی در مقاومت بتن می گردد بهتر است از مصرف بیش از اندازه اجتناب گردد.واتر پروف پودری را می توان به بتن آماده اضافه ویا به صورت خشک با اجزاء دیگر بتن مخلوط نمود.واتر پروف مایع را فقط به خمیر بتن آماده اضافه و برای هر متر مکعب بتن 1 دقیقه میکس نمایید.استفاده در بتن فونداسیون سازه هایی که به علت بالا بودن سطح آب زیرزمینی تحت مجاورت فشارهای هیدرواستاتیکی آب قرار می گیرند.من یک بلاک متنی هستم.روی دکمه ویرایش کلیک کنید. تا این متن را تغییر دهید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان. گرافیک است.میزان مصرف. بین این محصول نیم کیلوگرم. به ازای هر 100 کیلوگرم سیمان مصرفی. تعیین می گردد لازم به ذکر است که مصرف بیش از اندازه باعث دیرگیر شدن بتن واحتمال تأثیر اندکی در مقاومت بتن می گردد بهتر است از مصرف بیش از اندازه. اجتناب گردد.واتر پروف پودری را می توان به بتن آماده اضافه ویا به صورت خشک با اجزاء دیگر بتن مخلوط نمود.واتر پروف مایع را فقط به خمیر بتن آماده اضافه و برای هر متر مکعب بتن 1 دقیقه میکس نمایید.استفاده در بتن فونداسیون سازه هایی که به علت بالا بودن سطح آب زیرزمینی تحت مجاورت فشارهای هیدرواستاتیکی آب قرار می گیرند.واترپروف مایع در مشهد هستم.روی دکمه ویرایش کلیک کنید. تا این متن. را تغییر دهید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی .نامفهوم از صنعت. چاپ و با استفاده از طراحان. گرافیک است.